ایزابل

ایزابل – اثری از کارو

 

گریه کنید!... گریه کنید ای خاطرات گذشته. ای خاطرات دوران بر باد رفته ی جوانی، ای اشکهای پنهانی، گریه کنید، ایزابل من رفت… ایزابل من مرد….

نمی توانم! باور کنید، هیچ نمی توانم او را، خودش را نه؛ همه ی آنچه او در پریشانی نگاه پریشانش برای من، و بالاتر از من!، برای قلب دیوانه پرست من، داشت، فراموش کنم.

امشب هم مثل هرشب، قلبم به یاد زندگی شاعرانه ای که با او داشتم همانظور ساده، پارچه پارچه فرو می ریزد.

از دور، نمی دانم چقدر دور، ناله های سرگردان پیانویی تار و پود وجود وحشی و منقلبم را به لرزه انداخته است؛ نمی دانم انگشتان کدام انسان دلشکسته ایست که در کشاکش امواج شرنگ آلوده ی این ناله هی جگرسوز، لابلای دندانه های پریده رنگ پیانو، پی گمشده ی بخت برگشته ی خویش می گردد…

سوز ناله های پیانو، جان زندگی صاحب مرده ام به لب مزار آرزوهای به خاک سپرده ام رسانیده!... یک مشت اشک پراکنده در گوشه و کنار دیدگان شب زنده دارم، بیداد می کنند… مدتها با آهنگ پیانو ساکت و در هم کوفته اشک می ریزم… آنوقت دلم می خواهد فریاد بکشم، فرمان دلم را بلااراده انجام می دهم!!!

شوپن!...آخ شوپن!! ناله مکن… اشک مریز؛ دیوانه شدم…مردم، بیچاره شدم..شوپن.

 

یکباره ناله پیانو در تیرگی شب سرسام گرفته خاموش می شود و اشکهای من.. اشکهای وحشت زده و گیج من هم ، همراه با واپسین ناله ی پیانو، در پریدگی رنگ گونه های مرطوب و رنگ پریده ام می میرند…

تنها، یک قطره اشک، یک قطره اشک دل افسرده، در گوشه چشمم لنگر انداخته و هیچ خیال فروریختن ندارد. فکر می کنم شاید دلش شکسته است از اینکه همه آن اشکها با آهنگ پیانو مردند!! ولی او باید در دامن سکوت بدون هیچ گونه تشریفات بمیرد!!!

دلم هیچ نمی خواهد که قلب آخرین قطره ی اشک دل شوریده ام را بشکنم… بادستمال سپیدم؛ که تنها یادگار اوست، آهسته پاکش می کنم…. آنوقت.. آنوقت هیچ. جنون! جنون مرگ… مرگ عشق ناتمامی که همانطور ناتمام ماند.. با اشک گمشده در دستمال سپیدم حرف می زنم: ببین!... تو خودت دیدی که همه ی آن اشکها بدون کفن مردند… ولی تو….؟…

 

کفن آخرین قطره ی اشکم، دستمال سپیدم را، که تنها یادگار "او"ست، دیوانه وار در پارچه سیاهی می پیچم، و تابوت اشکم را به امواج آسمان نورد بادها میسپارم. ببرید بادها! ببرید. این تابوت، آرامگاه متحرک قلب درهم شکسته ایست که آغشته به اشک و خون، زیر پای ناکامی، ناله کنان جان داد…

و بادها به خاطر من! به خاطر قلب شکسته ی من، ناله سر دادند. و ناله ی بادها همه آسمانها را که پناهگاه ناله های بی پناه من بودند به گریه انداخت….

من در تلاطم امواج آشفته ی سرشک توفانی آسمانها، زندگی خود را دیدم که ، سرافکنده و پریشانحال دست و پا زد و…. مرد!... من دلم برای زندگی جوانمردانه ام نسوخت، دلم برای قلب تیره بخت بیچاره ام سوخت، که در آخرین لحظه ی زندگی تهمت زده و محنتباری که داشت، نومیدانه فریاد کشید:

ایزابل!...

      آخ…

           ایزا...

                  بل…

                      

یه روز به دنیا اومدم

چند تا بهار ازم گذشت

هرچی که یادم میومد

رفت و دوباره برنگشت!!

 

تو باغ زیبای بلور

یه شب تو رو تو خواب دیدم!

خون توی صورتم دوید

اسمتو وقتی شنیدم

 

حالا گذشته اون روزا

برفی شدن روزای ما!

یه روزی ما جدا شدیم..

..........................

 

دیگه تموم راه من!

خسته شده نگاه من!

به اخر خط رسیدم

اما به جز تو ندیدم

                                                           
       خواننده:
نلی

LoVe 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ب.ظ http://persianbloy.persianblog.com

این متن ها رو تو از کجا گیر میاری دختر؟

یارو-- دخمل افغانی- جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://yaro.com

از رو نری تو هاااااااااااا
بیا تو رو خدا
مامانم هم نیس

بابای شوخ جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

به سلامت
ادما همشون هیمن جورن و معصومیتو که نگو مرده شوره جوونا رو با معصومیتهشون ببیرن
شوخی!

مینا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ق.ظ http://mina_noon.persianblog.com

سلام
قشنگه به خدا بی انصافی که به اینا میگی بد

الهه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ق.ظ http://elahe.blogsky.com

سلام
فقط وثت نیاز دارم که بخونمشون :[
تا بعد

رزمنگوولی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ

اسن همه متنه نانماز
پرپره من ناناحت نباشه یههو
عخشه منی تو اره رویاس منی تو

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ http://arash.com

وب سایت چیزه مضخرفیه!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ http://booda.blogsky.com

ایزابل
شنیده بودم اما دوباره مرور کردنش برام بد نبود

سرمه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ق.ظ http://sormeh.blogsky.com

سلام اینم از سرمه خانومی که گفتی
حالا خوبه
همه از دستم گله دشاتن اما به خدا نبودم
میدونم که میدونی که گلیو من قربونه گلیت برم
دوست دارم بیا کلبه ویروونه ی من م

شیطان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ق.ظ http://satan.blogsky.com

سلام

رپر دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ http://r.a.p.blogsky.com

اصلا لازم نیس تو خوشت بیاد
اه اه
اما حیف که از واژه نامت خیلی حال کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد