کجاست این خدا به این بزرگی؟ تنها روی ماه؟؟؟؟


بچه و هندوانه

و صدایی از دور مرا میطلبد
و من در این بن بست گیر کرده ام!
خدایا مرا از این عذاب برهان
فاصله مان را کم کن...
دوستای عزیز اگه کسی کتابی میشناسه که بتونه به این
پوچ گرا راهی نشون بده برای نزدیکی بیشتر
 به خدا یم بهم بگه چیه!شدیدا نیاز به کمک دارم
ای از دور ترین فاصله پیدا منم ان یار قدیمی برهانم ازین انتظار
کمک....~~~~!!!!!!
من از عرفان بیشتر دلم میخواد بدونم
با کامنت هاتون کمکم کنین!


اما این بار همون طوری که میبینن که همه عنوان عوض شده هم اسمه خودم پایین نوشته هام هک شده! یه کوچولو عوض شدم راستی تا یادم نرفته به گم که از شما دوستای گلم دعوت میکنم هر کدومتون که تمایل دارین تو یه وب چن نفره شرکت کنین به ضمیمه ی یک قطعه فلبه پاک و یک نفس تازه و یک ذهنه باز بهم بگین و بگین....یا حق!!!!!
خوب این هم میتونه یه شرو باشه که برای شروعش باید از یاسمن از بهار عزیز و از کریم و از سروش و از فرزاد و از مهدی و ازیاس و از پر ستو و خیلی های دیگه تشکر کنم که خودشون و کامنتشون و متن وبشون تاثیری زیاد روی من گذاشت!
اما من هنوز هم منتظره راهنمایی هاتون راجه به خدا هستم!
تنهام نذارین و پشتمو برای این شروع تازه خالی نکنین!
باز هم میگم
نیاز یه یه همراه وب نویس دارم!
تا بعد
منتظره نسیمه مهرتون....
-پرستو-

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

salam parisa joon.man idimo ke oondafe dadam.yani hamin emaile.yas_19_yas ham idime

اکنون سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:11 ب.ظ http://yeknoon.blogsky.com

کلمه فقط کلمه بود و کلمه خدا بود

مهدی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://man-1.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه اومدی من منهای یک
متوجه منظورتون نشدم
ولی هر کمکی از دستم بربیاد مطمئن باش دریغ نمیکنم
موفق باشی

بهار سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

سلام پرستو جون .... ایدیمو زدم اگه دوست داشتی منو اد کن .... منم خوشحال میشم بیشتر با شما آشنا بشم .... امیدوارم که بتونیم به همدیگه کمک کنیم .... پیروز باشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.nazgol.blogsky.com

salam parasto jan
azam chand ta soal karde body
va baram nazar dade boody ke azat mamnonam
in id yahoo ye mane khoshal misham to chat javab ha ro beht bedam khepta@yahoo.com

کریم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

سعی کن زیاد به این که خدا کیه وکجاست فکر نکنی ولی اگر به یه جواب منطقی که شما را متقاعد کنه رسیدم حتما به شما خبر میدم

* پرنسس* چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام.
از بابت حضور گرمت در سرزمینم یکدنیا ممنونم. و بابت شباهت اسمی با شما به خودم میبالم.
نوشته هاتون رو خودنم... کامنتتونم خوندم.یه طورایی کمک خواسته بودید؟!
میدونی پرستو درسته که تو زندگی آدم خیلیها میتونن راه رو به آدم نشون بدن... دستت رو بگیرن و از مخمصه نجاتت بدن .. برات نور بیارن تا تاریکی راه روشن جلوه کنه و خیلی چیزای دیگه اما یه وقتایی هم هست که باید خودت حقیقت رو کشف کنی.باید دنبالش بری تا بدستش بیاری و سوال کردنت در این مورد نشون میده که حقیقتا دنبال حقیقتی.
شاید اگه میدونستم چندسال دارید میتونستم براتون بهتر توضیح بدم. مشکل اینه که همه ما از خدامون چیز زیادی نمیدونیم.!!
یکی که اون بالاهاست . یکی که آفریننده ماست. یکی که زندگی و مرگمون دست اونه. یکی که تنها قدرت عظیمه.پاکترین نوره .. زیباترین حقیقته و آرامش بخشترین ارامشه. اون کیه؟
به هر کی بگی حتی خودت میگی : خدا!
حالا تو داری میپرسی خدا کیه؟
فکر نمیکنی اگه کسی ازت بپرسه روحت رو بهم نشون بده چی جواب داری که بگی؟ تو میدونی که روح داری اما کجاست؟
نبودن .. ندیدن .. حس نکردن اینا دلیل بر وجود نداشتن یک اصل نیستند.
اگه دنبال خدا میگردی برو جلو آیینه به چشمات نگاه کن.. به خطای تیره قرنیه چشمت .. ببین میتونی پیداش کنی؟
اگه دنبال خدا میگردی به حرکت دستات نگاه کن ببین میتونی ببینیش.
قلبت با چی میزنه؟ چشمت با چی میبینه؟ فکرت با چی کار میکنه؟ در حال حاضر جواب همه اینارو علم داده اما همه اینا رو کی کنترل میکنه؟ کی آفریده؟ کی تو وجودت نهاده؟
همون خدایی که میگی کیه؟ میپرسی کجاست.
دنیا به این بزرگیه. هزاران فرسنگ اونطفترهم درختا دارن نفس میکشن .. حشرات دارن ورجو وورجه میکنن.. آدما دارن زندگی میکنن.. این زندگی رو کی میده؟ همون خدا.
نمیشه گفت خدا کجاست؟ چون همه جا هست.
هم تو فکرته.. هم تو قلبته.. هم کنارته.. هم بالای آسمون نشسته و منتظرته هم...
این تفاوته که اون شده خدا و ما بنده. شناختش اونقدرها هم سخت نیست. نمیتونم بهت چیزی رو پیشنهاد کنم که کامل ازش بفهمی چیه!! اگه بگم برو قران بخون.. خیلی کمکت میکنه اما بازم کافی نیست..
اگه بگم به دنیا نگاه کم اونم برات خوبه اما بازم کافی نیست.
میدونی پرستو نباید دنبال خدا بگردی... چیزی که روحش در وجودت دمیده شده گشتن نمیخواد. فقط میتونی بشناسیش و
باهاش بیشتر دوست باشی.
یه چیزی بگم؟ نخندیا..باشه؟
راستش من یه وقتایی دلم خیلی برا خدا میسوزه.. اخه میدونی خیلی تنهاس. وقتی یه وقتا باهاش حرف میزنم تو دلم میگم الانه که صورت مهربونش بخنده.. چون یکی یادش کرده.. یکی باورش داره.. یکی دنبالش نمیگرده بلکه هروقت بخواد یا سرش رو میگیره پایین یا بالا و میگه: خدایا...
دنبال خدا نگرد.. خدا توی خودته... اگه پاکتر و اصیلتر بمونی بیشتر میمونه پس درون خودت رو پیدا کن.
این زیباتره.
دیگه نمیدونم چی بگم؟ اگه بازم سوالی داری یا میخوای چیزی رو برات بیشتر توضیح بدم بهم بگو.
از اینکه باهات آشنا شدم خوشحالم و مطمعن باش اگه درک کنم که زلالی تا جون دارم هرکاری ازم بیاد برات میکنم.
آی دیم رو هم برات زدم... یه وقتایی آن میشم تو یاهو مسنجر
اگه باشی بدک نیست گپی باهم بزنیم.
دوستدارت/ پرستو*
* همه چیز را آغازی ست ... ولیکن پایان داشتن معنای شروع این اغاز نیست *
چراکه درانچه خلق میشود با عشق ... پایانی نیست*

بهار جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

سلام پرستو جون .... من برای وبلاگ چند نفره آماده ام خیلی خوشحال میشم با شما دوستان کار کنم .... راستی اگه ممکنه شما آیدیتو به من بده که اد کنم .... بای

مسیح شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

خوش به حال اون کوچولوی توی عکس

عجب هندونه ای رو داره گاز می زنه

می بینی چه آروم تو آغوش خدای خودش لم داده ؟

بی هیچ ترس و رودرواسی ای

بی هیچ دغدغه و تشویشی

خدا اون بالا فقط نیست

خدا همین جاس

چشاتو ببند

ذهنتو خالی کن

خودش میاد سراغت

خدا اون چیزیه که تو درکش می کنی حتی اگه حسش نکنی

همونی که بهش تکیه می کنی

همونی که دلتو قرص می کنه

همونی که تا حالا نگهت داشته

همونی که از این به بعدم مواظبته ( حتی اگه بهش محل نذاری )

همونی که این حرفا رو از طریق انگشتات به کی بردت و وبلاگت منتقل کرد

همونی که با این حرفات همه ی کسانی رو که به اینجا میان و این متنو می بینن به فکر فرو می بره

همونی که باعث می شه بعضی از ماها که می خونیم متنتو زور بزنیم که چارتا کلمه سرهم کنیم

همونی که از این طریق به ماها نشون می ده که چیزی ازش نمی دونیم

همونی که تو رو به سخنگو و نماینده ی خودش تو پست تبدیل کرده

و چه خوب این ماموریت ناشناخته رو عملی کردی

کسی نمی تونه خدا رو بهت نشون بده

فقط خود تویی که می تونی اونو لمسش کنی

تو خودت جلوه ای از زیباییهای خدایی

می گن از راه خودشناسی می تونی به خداشناسی برسی

البته مسیح تا حالا از این جمله چیزی دستگیرش نشده

ولی خوب

کسی چه می دونه

شاید پرستو چیزی دستگیرش شد

خدا پرستی بدون تعقل و تعمق و شناخت پشیزی ارزش نداره

و تو گام در راه شناخت او نهادی

بهت تبریک می گم

دوست دارم اگه چیزی دستگیرت شد بیای و تو همین وبلاگ بنویسیش تا شاید ما هم بتونیم بهره ببریم

...

اوووووووووووه

این پرنسس چه قده چیزای خوب خوب نوشته

برم بخونمشون ببینم چیزی سر در میارم ی نه

ولی خودمونیم

اگه تو این متنو ننوشته بودی

شاید او هم هیچ وقت این چیزا رو هیچ کجا نمی نوشت

دستت درد نکنه

...

سربلند بمونی و ایرونی

محمد ریاحی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:58 ب.ظ http://tricks.blogsky.com

سلام دوست خوب من
مطلبت خوندنی و جالب بود و من هم مثل دوستان لذت بردم امیدوارم به بازدیدکنندگان و بلاگت افزوده بشه
من هم دوست دارم کمکت کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد