کاش هنوز یه کوچولو بودم

 

27297849



تا حالا فکر در معصومیته رویاییه کودکان کردی؟
تا حالا بوسه ی گرم و خالصانه  کودکه مصومی رو چشیدی؟
کاش هنوز کوچک بودم و هنوز
انچنان در دامنه پر مهر مادر به خواب میرفتم
که پر صدا ترین بانگ هم مرا نمی اشفت
اه
اه خدایا
میترسم!

پشیمانی


13797502

امروز پشیمانم از عشقی
 که مرا چون مسیح به صلیب کشیده است
و ذره ذره دلم را پاره پاره کرده
و تمام شبهایی را اشک ریختم
 که خدا به من نزدیک بوده است؟!
اما من برای حرمته کسی اشک ریختم
که تازه فهمیده ام حرمتی نبوده است
 همه ی ستاره هایم چراغ بوده اند
 و هم اکنون
همه
سوخته اند!!!

دوباره اومدی

1403
دوباره اومدم...
نظرایه نخونده رو هم دوباره خوندم...
ممنون...ممنون...بعد این همه وقت...بیش از یک ساااال؟!
دلم تنگ شده بود..گفتم بیام بهتره!
نمیخواستم اولین نوشته مثه همیشه شعر باشه یه کم تنوع بد نیست
راستی از خیلی هاتون خبری ندارم ...نمیاین یا نیستین؟
وای چه خوب شد که دوباره اومدم نه؟همتونو دوست دارم و یه مهلت میخوام که دوباره شروع
کنم به نوشتن....
این برای یه دوباره:
من تمنا کردم که تو با من باشی
تو به من گفتی هرگزهرگز
پاسخی سخت و درشت
و مرا این غصه
این هرگز
کشت...