دریای من


دریا زیباست و به من ارامشی هدیه میدهد که ذهنم را برای مدتی طولانی از غم ها وشادابی هایم تخلیه میکند و برایم موسیقیه عشق و صدف ها را مینوازد
و چه دل انگیز است پای برهنه بروی سردیه سحرگاهه ساحل خزیدن! و با قطعه چوبی بلند نقش تنه ماری را به یادگاری به امواج بخشیدن!
و نوای شیرینه صدای مادر که از دوردورهای ویلا مرا میخواند!
م چه خوش نسیم پیام رسان
و صدای ارام و همیشگیه سگه ویلای بقلی!
امواج به صخره میخورند
و من ارام میشوم
گویا با من سخن از دلواپسی ها میگویند و من چه صبورانه به انها گوش سپرده ام!

گفته بودی که:چرا محو تماشای منی؟

 

و آنچنان مات ،که یکدم مژه بر هم نزنی!

 

مژه بر هم نزنم  تا که ز دستم نرود

 

ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی!

دریای عزیزم دوستت دارم و ارامشی را که به من بخشیدی هرگز از دست نخواهم داد.

آرامش موقت:

 

می آیی               

            به غارت خلوت

                                  و بوی عادت

                                                     با تو می آید

و گٌنگ را به تبسم

                          و تبسم را به قهقهه

                                                   تبدیل می کنی

ای روشنایی بی بعد

                          ای سطح بی عمق

                                                 میان پنجره می خندی

و روبروی مرا

                         به هرچه آفتاب خداست می بندی

عطش را مباد

                        که دل به رخوت مردابی تو بسپارد....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد